Gå til innhold

NÅ kan naboen gi seg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARgh!! Nå har det gått i en eller annen form for musikk - med bass - i over en time... Det er ikke så høyt, men dritslitsomt... Hadde det vært kvelden hadde jeg vel dunka i veggen, men så er det tilfeldigvis naboen i den andre oppgangen (vi har stuer vegg i vegg på den siden), så det er ikke så lett å klage heller, men kjenner hormonene virkelig strømme her nå...

Har dessverre ikke stereoanlegg så får ikke tatt skikkelig igjen heller.... Noen tips? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der kom... Åhhh Macarena... Yey

Skrevet

Hei. Jeg hadde nok gått bort å gitt beskjed om at enten får de skru opp slik at jeg også kan få høre noe mer enn bare bassen, eller så kunne de kanskje være så greie å enten stille ned bassen litt eller skru ned lyden litt. Er ikke noe som er mer irriterende enn Dunk Dunk fra naboen..

Skrevet

Vurderer å gå ned og ringe på og spørre om de ikke kan dempe seg litt... Men foreløpig er fire etasjer ned, ut og så opp igjen for slitsomt. Men tror jeg ditcher stua til fordel for kjøkkenet en stund. Han kommer til å irritere på meg en fødsel om han fortsetter nå...

Skrevet

Høres ut som om det kan bli riktig koselig å bo der med en liten baby...Du får plassere babyen på stua når den skriker riktig høyt på natta da hehe.

Skrevet

Irriterende. Jeg har en nabo som pleier å røyke ute på verandaen sin. De bor under oss og verandaen er rett under vårt soveromsvindu, slik at røyken kommer inn. Vi har alltid vinduet åpent. Men jeg kan ikke si noe, folk må jo få røyke på sin egen veranda. :(

Skrevet

Hehe :) Barneskrik ja... To-tre uker til nå, så får han igjen... Vi har også soverom vegg i vegg, så det kommer han nok til å merke ;)

Røykenaboen er en annen nabo vi har... Men nei, dessverre, vi kan ikke si noe så lenge han er på verandaen sin, på skrå under vårt soveromsvindu, men når han står i oppgangen fordi det regner, da ser jeg ganske stygt på han mens jeg hoster meg forbi... Der har vi også sagt fra til styret og spurt om de kan sende ut en påminnelse om røykereglementet, men har ikke hørt noe enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...