Gå til innhold

Hva synes dere om Milla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forelsket meg fullstendig i dette navnet.. Men, mange mener dette er et kallenavn for f.eks Camilla og Emilia, men det bryr meg egentlig ikke så veldig.

Det som bekymrer meg mest er at dette navnet er på full fart oppover, døtrene til Elin Tvedt og Mona Grudt heter Milla osv..

Hva synes dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er veldig sjarmerende. Ja, tror det er på vei opp. Datteren til Jørn Hoel heter også Milla...

Skrevet

Veldig fint:)

Skrevet

Det er kjempefint :o)

Skrevet

Syns det er nydelig... Naturlig nok ;)

Skrevet

Hvorfor liker du ikke det navnet, Cherry coke??? Hæ? Hæ?

Alle liker det navnet, og jeg tolerer ikke at noen misliker navnet jeg har på barnet mitt....

Heheheheheheheh.. Uff, overtrøtt ;)

Skrevet

Da går jeg heller for Mina..

Milla høres litt ut som et kallenavn.

Skrevet

Nei, uffda!=) Har jo ingenting å si, for jenta di er sikkert nydelig uansett!!=) Jeg liker ikke den type navn. Ikke at det er stygt, men jeg hadde ikke brukt det selv..Har ei veninne som har en Milla og hun er nydelig, men navnet er jeg ikke begeistret for...'

Uff, liker IKKE å tåkke noen på tærne..=)

*konfliktsky*

Skrevet

Hehehe, jeg skjønner den altså.. Ja hun er nydelig uansett. Hun er en ekte Milla med mørkt hår og brune øyer. Hehe...

Men fikk vondt på tærne nå ja, litt fornærmet ;)

Godt vi alle ikke har lik smak sier nå jeg...

Skrevet

Ja, det er sant=) Mange som ikke liker navnet på jenta mi også. Mest pga at det ikke er inog trendy, men heller veldig gammelt. Men det er JEG som har valgt det , og det er et nydelig navn til verdens nydeligeste jente:)

Skrevet

Kan jeg spørre hva hun heter? morsomt med navn, nye, gamle,"trendy" osv.. Masse fine gamle navn. Milla er faktisk et veldig gammelt navn...

Skrevet

synes det er kjempefint men litt sukkersøtt da he he

Skrevet

Kan sende deg en pm, da jeg ikke vil legge det ut her=)

Skrevet

Syns også Milla er kjempefint :) Holdt på å velge det til lillemor, men ble Matilde istedet :)

Skrevet

Ha ha, lipshit m/januarbaby :)

Nå har du svart deg selv på hovedinnlegget med to andre nick. Fritidsproblemer?

Noe sier meg at du er den samme brukeren som tidligere har vært ekstremt opptatt av navn her inne, og som hele tiden skifter "story" (antall barn, graviditeter etc)

Am I right?

Skrevet

Svarer på din egen tråd du da lipshit m/januarbaby... MillaNicoline.. :-)

Men synes Milla er et koselig og fint navn jeg da. Bare blitt fryktelig poppis nå. For de som gidder å bry seg om sånt.

Skrevet

Tuller du med meg, Spetakkel?? Føler meg passe teit nå... Kanskje ikke jeg som burde føle det?? Er det mulig eller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...