Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!! :)

Noen andre som også går på dette? Jeg tenkte jeg skulle begynne på dette i morgen, med skrekkblandet fryd. Det er kjempebra at det endelig kanskje kan få litt hjelp, men nå er det ingen vei tilbake, liksom. :)

Skal gå på dette i tre perioder ( hvis det ikke skjer noe, da.. :) ), hvis det ikke hjelper på meg, så blir det vel Riksen neste..

Noen andre i samme båt?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg fikk provera for to dager siden, fordi jeg har mistet mensen etter sa :S Men, aner ikke om jeg fremdeles har el :S Hvis jeg ikke har det, så blir det vel pergo på meg også.

Enig med deg, skrekkblandet fryd. Men, håper det skjer noe nå da;S

Har du mistet mensen også? Du har sjekket at du ikke har el?

Skrevet

Jeg mistet mensen for tre måneder. Kjemperart egentlig, for har hatt stabile sykluser siden jeg var 14 år.

Ja, har tatt blodprøver hos gynokolog hvor det ble påviste at jeg ikke hadde el. :(

Men fikk du pergo også, eller bare provera?

Skrevet

hva slags blodprøver tok du?

Jeg har bare fått provera, slik at mensen skal bli stabil igjen.

Tok masse hormonblodprøver, men aner ikke om de finner ut el på det?? For rart jeg ikke skal begynne med pergo også;S

Skrevet

For å være helt ærlig, så aner jeg ikke hva slags blodprøver jeg tok. Det var i allefall for å finne ut om jeg har hatt eggløsning. Jeg pleier å glemme å spørre gynokologen om sånt noe.. :)

Da har du sikkert eggløsning kanskje da.. siden du ikke har fått pergo liksom.. :)

Skrevet

de burde jo sjekke det liksom?:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...