Gå til innhold

Dere som har hatt SA!!

mamman til snuppa+nurk i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA for ca 3 uker siden. Var da i uke 8. Kroppen ordnet opp alt selv, har vært på innvendig ultralyd og alt så bra ut og livmoren var gått helt tilbake. Testet også negativt på graviditestest for 1 uke siden. Den siste uken har jeg hatt jevnt vondt nederst i magen, særlig på høyre side. Er ikke veldig vondt, men jeg kjenner det godt hele tiden. Kjennes nesten ut som det er øverst i skjeden. Får også enda mer vondt der når vi har sex. Noen som har vært borti det samme? Orker ikke mere leger og gynekologiske undersøkelser hvis ikke jeg må.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... har ikke hatt sa, men MA. Men hadde også mye vondt ca 2-3 uker etter jeg hadde hatt utskrapning. spesielt på høyre side... var på undersøkelse, men alt var fint. Legen sa at det kanskje var fordi El var rett rundt hjørnet...

Men jeg hadde ikke vondt under samleie... Jeg ringte bare vakthavende gyn på ullevåll og fikk en sjekk der.. kanskje greit om der skulle være en infeksjon?! Men det er vel kanskje sent å få det nå?! Når var du og sjekket at alt var fint?

Skrevet

Var på innvendig UL for 1 1/2 uke siden. da var livmoren tømt og alt så bra ut. Var hos fastlegen til GU for 1 uke siden, da så alt bra ut, bare livmorhalsen som fortsatt var litt flatet ut. Har også tenkt på at det kan være eggløsning (håper på det), men synes det er rart at det er mer vondt ved samleie da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...