Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarte endelig å komme meg avgårde for å hente pakken min, att på til så skulle den utlevers en annen plass en hvor vi normalt drar for å handle og jeg må til med tunnel og bompenger og full pakke. Anyway-da jeg kom hjem og hadde flekka opp pakken,hm.....jeg gjør jo som ungene flerrer i sundt alt;-)......Da oppdager jeg at jeg har fått den gave esken for de med større barn....up and go og engangs smekker......

Hva gjør jeg nå da? Jeg vil jo gjerne ha den for de nyfødte. Tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å gå i lindex butikken og forklare? For det er jo ikke din feil, men deres.

Skrevet

det fikk jeg og, men e vel nyfødtpakken likevel....

Skrevet

JEg fikk også lapp om at den kunne utleveres et sted jeg aldri handler eller har vært en gang.

Må også gjennom tunnel og bompenger.

Lurer på om man kanskje kan hente et annet sted? Noen som vet?

Skrevet

Hentet min libero pakke i dag.

gikk bare til en tilfeldig lindex butikk og ga dem lappen.

ikke noe problem.

i min var det newborn bleier, baby olje, engangs stelleunderlag, en vogn leke ++

Skrevet

Samme skjedde meg. Sendte en mail til Liberoklubben kundeservice og forklarte, og de skulle sende meg et nytt gavebevis. Da kan du jo sikkert samtidig forklare hvilken butikk som ligger nærmest deg! :)

Skrevet

Takk, takk ;)

Gjest mooby21.juli:)*høygravid*
Skrevet

Jeg henta min i går og fikk den for større barn jeg også. Med ball store bleier osv.. Menmen..

Skrevet

Jeg tok en telefon,men dessverre så hadde de ikke andre pakker på butikken enn de til større barn....Skikkelig kjiipt. Har sendt en mail til libero klubben,kanskje de kan sende meg en ny og spennende eske;-)

Uansett så bør jo butikken hele tiden ha begge type eksker tilgjengelig-det bør jo libero sørge for når de reklamerer så varmt for klubben sin.

Skrevet

Det samme skjedde meg. jeg gikk tilbake til butikken, sa jeg hadde fått feil, og fikk da en ny en. :) leverte ikke tilbake den gamle, pga jeg hadde også ødelagt den... :)

Skrevet

jeg hentet i en annen butikk en det jeg skulle. gikk fint det=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...