Kvitrebekk Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Datteren vår fikk vaksiner i går og har fortsatt feber og utilpass. Hvor lenge er det vanlig å holde på?
Galskapens overhode Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 gutten min på 5 mndr har endret seg på samme måte.. Han går ikek like mye opp i vekt heller.. Før var det 250-400 g i uka.. Nå legger han på seg ca 100 g i uka.. Men fortsatt innenfor normalen.. Han følger kurven sin helt perfekt..
Galskapens overhode Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Dette ble feil...så rart.. egentlig svarte jeg på et annet innlegg.. men så havnet det her..
twoboys & a girl Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 min fikk feber på kvelden samme dag og det varte til utpå dagen dagen etterpå.
trippeltopp Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Sønnen min fikk vaksine på onsdag. Hav ble litt varm onsdag kveld, og i hele går hadde han noe feber, var sutrete og spiste litt dårligere enn normalt. Men da jeg kjente på han før vi la oss rundt tolv i går kveld, var feberen tydelig borte. Og i dag har han vært tilbake til sitt "gamle jeg". Så hos oss var han dårlig ca halvannet døgn etter vaksinen.
Kvitrebekk Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Ser ut til å stemme her også. Feberen ser nå ut til å være borte etter 1,5 døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå