Gå til innhold

Menssmerter...argh..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge kan man gå med menssmerter a? Hatt vondt i mage og nederst i ryggen siden i natt. Er det vanlig å gå slik å ha vondt over så lang tid? Er andregangs fødende og kjenner ikke igjen dette fra forrige gang. Er det modning tro? Har 2 uker igjen til forventet term. Please,help!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanlig, ja. Jeg har hatt det slik i flere døgn nå. Begynte med at de kom kun på kvelden, så kom de på ettermiddagen og varte til jeg la meg. Og, nå i dag har jeg hatt det hele dagen.. Regner med det er modning, men vet ikke.Noe skjer iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Må vel bare finne meg i at det skal være slik. Slitsomt å gå slik, vil helst ikke ta noe smertestillende heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 3 gangsfødende og har heller ikke hatt det sånn før. Men denne gangen har jeg hatt skikkelige smerter i magen og ryggen + kynnere i 1-2 uker. Det er mye liv i magen. Håper bare på at nurket skal komme ut veldig snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Andregangs her. Har ikke hatt det dere snakker om, men jordmor fortalte meg sist at når hodet fester seg kan det føles ut litt som menssmerter for noen i 1-2 døgn. Så det kan jo være det, om dere er i samme situasjon som meg, nemlig at hodet ikke er festet. vet ikke, bare et tips. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hodet vært festet i noen uker allerede, men har hatt menssmerter hver dag siden torsdag, spesielt på ettermiddagen og utover kvelden. Skal til legen i morgen, tenkte jeg skulle spørre henne da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er første gangs og nå i uke 37:)

Jeg har hatt sterke menssmerter i 2 uker. pluss rier og kynnere nesten hele dagen. jeg tror det alikevel tar tid til det skjer noe. her har hodet vært festet lenge. så vi får se.

 

det gjør også veeeeldig vondt når baby fester seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...