Sånnhalveis. Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Vesla er 5 mnd og har hele tiden spist godt og ofte( fullammer). De siste 10 dagene har dette endret seg. Hun spiser ikke like ofte( før var det ca hver 2. time) og spiser oftest bare på en side. Før spiste hun alltid på begge sider. Jeg blir litt bekymret for: - at hun ikke legger på seg like godt - at jeg mister melk, har planer om å fullamme til vi starter m grøt, v 6mnd Hun er ellers i god form, bleiene er våte. Imidlertid har hun ikke hatt avføring på 5 dager. Eneste forskjellen er kanskje at hun sover litt mer om dagene. Trodde liksom at de spiste mer når de blir eldre??' Fint å høre om noen har erfaringer fra lignende:)
Galskapens overhode Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 gutten min på 5 mndr har endret seg på samme måte.. Han går ikek like mye opp i vekt heller.. Før var det 250-400 g i uka.. Nå legger han på seg ca 100 g i uka.. Men fortsatt innenfor normalen.. Han følger kurven sin helt perfekt..
lille me og mine Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 slik var det her også ved den alderen. hun spiste sjeldnere, spiste bare på en side og var ferdig på "null komma niks"! men hun virket mett og fornøyd, la på seg nok og tenkte bare da at hun helt sikkert var fornøyd. Pratet med hs også, og så lenge hun fulgte kurven (la på seg mindre men det er jo normalt til større de blir) og hun ikke var noe sutrete og fornøyd så var det ikke noe problem mente hun på også De blir vel bare mer effektive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå