Ksenia & Anjem Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 er det bare min som sluuuker batterier?? er jo sånne store batterier man bruker..er så utrolig misfornøyd med den uroen altså..spiller de to samme sangene hele tiden ogsåå..bortkasta penger
EierIkkeFantasi Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 jo vi har den.. men den spiller mangen sanger det er jeg ganske sikker på..den regnskog uroen tror jeg det er...har hatt den ganske lenge og aldri skiftet batterier(bruker den ikke så allverdens mye da).
lille meg.. Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 jeg har en sånn giraffuro fra fisher price som plutselig har begynt sluke batterier,det er litt kijpt for minsten er helt avhengig av den...sukk..kjøpte nye batterier forrige torsdag,spilte en runde på kvelden frem til søndag-da var batteriene oppbrukt..
Mamma2OO5 Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Den er batterisluker ja..men fornøyd fordet da:o)
Tia med 2 ♀ Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 vi hadde den regnskogen uroen demmes til jentungen brukte den i 6 mnd og byttet batteri bare en gang. De skal ikke sluke så ille da hadde jeg kontaktet fisher price og klaget de har jo garanti på tingene sine
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 hadde den med sånne søøøøte bamser i bie og sommerfugldrakter, den slukte ikke batteri, hadde fjernkontroll og spilte da mange sanger! elsker denn uroen. Glad jeg har tatt vare på den til evt nestemann!
mamma til søte små Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 vi har den giraffen, har bytta batteri en gang på to år, å her blir den brukt daglig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå