Gå til innhold

Dere som har hatt SA!!


mamman til snuppa+nurk i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA for ca 3 uker siden. Var da i uke 8. Kroppen ordnet opp alt selv, har vært på innvendig ultralyd og alt så bra ut og livmoren var gått helt tilbake. Testet også negativt på graviditestest for 1 uke siden. Den siste uken har jeg hatt jevnt vondt nederst i magen, særlig på høyre side. Er ikke veldig vondt, men jeg kjenner det godt hele tiden. Kjennes nesten ut som det er øverst i skjeden. Får også enda mer vondt der når vi har sex. Noen som har vært borti det samme? Orker ikke mere leger og gynekologiske undersøkelser hvis ikke jeg må.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet også i uke 8 for 5 år siden, og opplevde ikke det samme som deg.

Tror jeg hadde sett det an til over helgen, og ringt fastlegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...