mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg hadde en SA for ca 3 uker siden. Var da i uke 8. Kroppen ordnet opp alt selv, har vært på innvendig ultralyd og alt så bra ut og livmoren var gått helt tilbake. Testet også negativt på graviditestest for 1 uke siden. Den siste uken har jeg hatt jevnt vondt nederst i magen, særlig på høyre side. Er ikke veldig vondt, men jeg kjenner det godt hele tiden. Kjennes nesten ut som det er øverst i skjeden. Får også enda mer vondt der når vi har sex. Noen som har vært borti det samme? Orker ikke mere leger og gynekologiske undersøkelser hvis ikke jeg må.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg mistet også i uke 8 for 5 år siden, og opplevde ikke det samme som deg. Tror jeg hadde sett det an til over helgen, og ringt fastlegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå