Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 når dere har fødet.. så er det en slags propp som detter ned,som du kan kjenne når du putter fingen inn.. med på hva jeg mener???? hva heter den????
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 sikkert.. hehe.. usikker.. e hverfal en propp som har dutte ned som ikke var der før jeg fikk barn. hva er hverfal greien med den? bare ligger den der? går den ikke vekk? har den noe som helst funksjon? vil den dette enda mer ned neste gang? har akurat fått barn,vet at det er normalt at noe kan dette ned,men bare lurer litt på rundt det. syns det er så rart.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Hæ? Dette forsto jeg lite av Foresten, den slimproppen såg jeg aldri noe til, har fått to barn!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 det er jo anderledes der inne etter du har fødet er det ikke? det er ikke hult opp lengre som det engang var? men akurat som noe har dutte ned.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Ånei, da tror jeg du mener noe annet. Slimproppen er den som er der mens man er gravid, for å forhindre at bakterier kommer inn til livmoren. Den detter nemlig ned litt før fødselen. Men etter fødselen, da vet jeg ikke helt hva du mener egentlig.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Det er ikke livmorstappen som har kommet litt lengre ned da...? Jeg har ikke peiling, har ikke født før, men det er det eneste jeg kan tenke meg at du mener..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er ikki helt sikker på hva det er. Men jeg kan godt komme å ta en titt hvis du vil
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 d er nåkk livmorstappen.. den er ca 2 cm lang og så kan du kjenne at d er en sprekk i den? den detteer litt ned etter fødselen ja.. om d ikke er den så burde du bestille time hos gyn, for å få sjekket hva det er..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 ja akurat som et lite hull i den ? da er det nok det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå