Gå til innhold

når legger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når dere legger babyene deres? Og når de da våkner opp?

Vi har ikke helt klart fått en rutine på dette, men jeg savner å ha litt kveld for meg selv ;)

I det siste har vi lagt han rundt halv ti, og da har han sovet til fire før han skal ha mat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt legger seg rundt 21 tiden. Da kan vi sove til 0800, og noen ganger lenger med litt melk:-) Spiser da også en til to ganger i løpet av natten/morgenen.

Skrevet

Hvor gammel er babyen din da, wettre? De første månedene er det vannlig at babyen er mye våken på kvelden. Jenta vår la seg først rundt 22 - 23 de første to måneder. Nå er hun straks 6 måneder har siden 3 månedersalderen lagt seg kl. 19. Hun våkner gjerne kl. 5 da :-) med 1-2 måltider i løpet av natten.

Skrevet

Min sønn er 6 mnd, og legger seg kl 19-20, siden han var ca 2-3 mnd, og sover til 7 uten nattmat! (",)

Det er godt å ha tid for seg selv om kveldene.

Skrevet

Han er bare 2 mnd. Så jeg kan jo ikke forvente den laaaange natten ennå. Men venninnen min legger barnet sitt rundt 8, og det sover til 5 tiden. Er like gammelt. Er kanskje litt misunnelig ;) Blir jo sikkert bedre etter hvert.

Skrevet

mini her er også to mnd...

legges i syv tiden, sover da til syv tiden om morgenen, men et par amminger i løpet av natten. har lagt han i syv tiden siden han var rundt fire- fem uker:o)

Skrevet

Når gutten min var 2 mnd, ammet jeg han til 11-tida. Leggetida ble tidligere og tidligere fra 4 mnd alder, og dette fikk jeg inntrykk av (både her inne og hos hs) var helt normalt.

Så legginga er ikke noe å stresse med. Du får bare slå deg til ro med at du ikke får noen kvelder til deg selv på noen måneder. Er så kort tid av livet allikevel :)

Skrevet

Fra snuppa var 7 uker og fram til nå (6mnd) har vi lagt henne i 19-20tiden og våkner i 6.30-7.30tiden. Da får hun pupp 0-2 ganger i løped av denne tiden. For meg var det veldig viktig å få lagt henne litt tidlig. Følte at jeg fikk et helt annet liv når vi fikk noen timer for oss selv på kvelden.

Skrevet

Mine gutter er 4 mnd og legger seg mellom 1930-2000. Da sover de til kl 06-07 uten mat. Det hender seg at det blir litt "smokking" i løpet av natta, men de legger seg til å sove igjen når smokken er i.

Tvilling 1 sover helt til 08 uten mat innimellom. Det er avhengig av hvor mye de spiser før de legger seg. De får kun mme ennå. Ikke grøt.

Vi flyttet leggetiden gradvis frem en time. Da de var 1-2mnd tok de kveld i 22-tiden. Da prøvde vi også å legge dem tidligere, men det gikk heller dårlig. Nå er de veldig trøtte og klar for natt i 20-tiden.

Skrevet

Jenta vår er 2,5mnd..vi legger rundt halv ni og da sover hun til halv syv uten måltider i løpet av natten:)

Skrevet

emilie legger seg i 9-10 tia på kvelden og sover til 8-9 mårran etter :o) uten måltider.

Skrevet

Linnea legger seg kl. 19.30 og våkner 07.30 ca for mat, og sover videre til kl 09- 09.30 Flinke jenta :)

Skrevet

Fra hun var ca 2mnd har vi lagt henne våken i hennes egen seng for at hun skal sove. Tar 5-10 minutter før hun sovner.

Når hun var 2 mnd la vi henne ca 22.30, etter siste måltid og hun sov til ca 07.00

Nå er hun straks 6mnd og vi legger henne mellom 20.00 og 21.00. Da sover hun i ett frem til ca 07.00

Skrevet

Jøss, her var det mange gode sovehistorier. Vi legger vår sønn på 5 mnd. rundt 19:30, men jeg må nok bare drømme om de gode spvehistoriene ennå. Jeg fullammer og han får mat 3-4 ganger ila natta (tidsrommet 19:30 - ca 8 ). Måtte bare legge inn litt motvekt her - så langt i fra alle barn sover natta igjennom så tidlig.

Skrevet

Kan backe deg opp her stoltmammaforførstegang.. Mia spiser to til tre ganger om natta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...