Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Hæ? Jeg sitter å skriver på ett dokument og ønsker å få dette ordet rett skrevet. Ambasiøs Ambesiøs eller...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er ikke en av politiet her inne...ler....men mener dette er riktig skrevet : ambisiøs
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Det er nok riktig, for jeg fikk ikke feilmarkering på dokumentet når jeg skrev ambisiøs, men fikk feil på de andre. Takk. HI
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Et lite tips....om det er flere ord du er usikker på, så prøv å google de. Da kommer gjerne forslag på hva du mener og hva som er riktig:-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Aha, smart! Takk, det skal jeg prøve :-) HI
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Og til neste gang: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Takk!!! Har lagt den til mine favoritter nå :-) HI
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Rettskrivingspolitiet skrives i ett ord ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Jepp. Jeg vet det, men ønsket raskt svar ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå