Mamma til en engel<3 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Endelig har vogna mi kommet, og jeg er strååååålende fornøyd! Det ble en emmaljunga edge duo med classisk uderstell så den er både lett og fiiiin:D Elsker vogna! hihi.. så godt å endelig ha den her. Da er det bare å vente på at lillemann skal komme å ta den i bruk;D;D
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Gratulerer så masse! Vi har valgt den voga sjølve i fargen platina ;o) Gleda meg sinnsjukt til å trille gullet i den fine og gode vogna. Trur vi har termin samme dag...så da får vi vente og sjå ken som blir først ute langs vegen..hehe!
Mamma til en engel<3 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Hehe neij så morro da:D:D.. Ja det skal bli spennende å se hvem som kommer først i mål;D Vi får følge med hverandre videre, morro det:D Ja vogna er jo bare så fantastisk nydelig, kunne ikke tenkt meg noe anna vogn, var kjærlighet ved første blikk;D hihi. Trur nok de små vil trives godt oppi den store baggen;)
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Har egentlig ikkje sett nåke særlig på andre vogner. Var heilt klart vår favoritt (dvs var vel eg som styrte det der, sambo hadde vel vore enig uansett....) Har tjuvstarta litt med å prøve tantebarn oppi eg da... men berre innendørs... Har testa den med voksipose, og det er der god plass i til vinteren! Ellers kossen er det formen din da?
Mamma til en engel<3 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 hehe ja slik var det her også, jeg bare bestilte vogna jeg og informerte sambo etterpå hihi, men han er ganske fornøyd lell nå da:D Formen er i grunn knakende god, ikke noe å klage på ennå har litt lavt blodtrykk da, så er litt svimmel og slapp no og da, men da bare tar jeg ei lita pause og så er jeg fit for fight igjenn;) Enn hvordan går alt der da??
loffmusa Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 tittit:) ville bare si at vi har også valgt emmaljunga edge me sportsunderstell. den ska vi hente i morgen og jeg gleder meg. farge: soft beige..
Mamma til en engel<3 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 Så morsomt da, soft beige tenkte vi også maaaasse på, den er nyydelig:D:D.. Men jeg er så utrolig flink til å søle til ting, så da fann vi ut at det lønte seg med svart så slipper vogna å bli møkkete med engang.. jeg er verdens største rotkopp;p hiihi;D
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Vi berre koza oss begge3... Har hatt litt lav Hb (svimmel, slapp) men kom seg med en gong eg tok litt jern. Fungerer akkurat som før og synes det er en fryd og gå gravid ;o) ;o) Herlig å kjenne liv i magen! Lykke til vidare, satser på at formen i alle fall er nåkenlunde grei ut resten av svangerskapet oxo...!
Mamma til en engel<3 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2008 Det var godt å høre:) herlig at vi får nyte dette svangerskapet uten noen store plager:D Skal begynne å ta jern jeg også nå, så får jeg håpe det blir bedre:).. Du får ha lykke til videre du også, så snakkes vi sikkert flere gang utover:)!
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Fin farge dåkke har valgt! ;o) Blir stas og trille rundt i den!
loffmusa Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 hehe oki, jg ville egentlig ha moonlight(marineblå) som er favoritt fargen om ting ska være mørkt, men dt var noen masse farger som de hadde slutta me før ferien så da ble dt soft beige. kansje like greit, hjelp til å få en lysere vogn;) angrer ikke på dt og er nok ikke en som griser/roter. jg vasker gjerne før jg trenger:P hehe
Lisilis Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Hei! Måtte bare si at vi har også kjøpt den vognen, og er super fornøyd, står klar i gangen! Falt også for den med en gang, og har ikke sett så mye på andre vogner! Gleder meg veldig til å få den i bruk:D
Ella78 m/ A&M Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Den vogna har jeg også kjøpt! Er kjempefornøyd så langt (uten å ha prøvd den med barn oppi da...), og så er den så pen! Liker classicunderstellet ene og alene pga metallkurven under, har kjøpt en parasoll i tillegg slik at det ikke gjør så mye at håndtaket ikke kan vippes over. Vogna er kjempepraktisk, og slett ikke tung. Gleder meg vanvittig til å ta den i bruk!! Hurra!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. juni 2008 #14 Skrevet 27. juni 2008 jeg hadde tenkt å skrive in samme innlegget selv i dag faktisk,men glemte det. vi har henta vogna vår i dag vi også samme vogn men vi har den i fargen java. samboer har prøve trillet den innendørs her i dag så vi er kjempe fornøyde vi også, men fikk feil understell til da skulle ha classic men fikk den man kan vippe over, men er helt grei den også super duper vogn
multimamma Skrevet 27. juni 2008 #15 Skrevet 27. juni 2008 Gratulerer med godt valg alle sammen! Jeg har også valgt denne, med classic understell og farge Elk. Har termin i dag, og håper vognen snart blir tatt i bruk... Hadde samme Emaljunga bagvogn i hvit skinn til mine 4 andre barn (!) i perioden -91 til 04 og var strålende fornøyd med den !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå