Gå til innhold

For noe dritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min ringte akkurat fra jobben.

Han har jobbet mye seint denne uka fordi de har hatt mye trøbbel, men fra i ettermiddag skulle han hatt pappapermisjon i 6 uker og jeg har gledet meg hele dagen til å få han hjem i "normal" tid.

Nå går det så dårlig på jobb at han må være der hele kvelden, jeg kan bare glemme å spise middag sammen med han idag, og muligens må han på jobb på mandag også (og da blir det sikkert flere dager den uka med jobb).

Måtte bare få ut litt gruff, hadde gledet meg skikkelig og satt på nett og så etter oppskrift på en herlig lasagne jeg skulle lage i kveld :-(

:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare be ham si ifra. Han har pappaperm. Tror han at en liten unge passer seg selv. Ungen er hans jobb nå.

Skrevet

Men han har vel ikke lov til å jobbe når han har perm?

Skrevet

Nei, han har sikkert ikke det, men han har gjort en privat avtale med jobben om perm, og han er så pliktoppfyllende, så da stiller han opp. Han får ikke slappet av før han vet at alt er i orden på jobben.

Skjønner jo det, men blir uansett litt deppa siden jeg hadde gledet meg til å få han hjem.

Æsj, bare å finne fram strykehjernet (hater å stryke klær..) for å få dagen til å gå :-(

Skrevet

Det værste er jo at ungen mister den tiden farn skulle hat hovedomsorgen og lært ham/henne å kjenne på samme måte som mor gjør.

For meg er det en merkelig prioritering fra en far.

Skrevet

Poamin, det er faktisk ikke alle mennesker som har en jobb der man kan pakke sammen kl fire og si "nå drar jeg hjem", det handler ikke om prioriteringer.

Jeg forsvarer han litt for jeg vet hva som kreves av han i jobben hans, uansett hvor lei jeg blir av stadige telefoner om at han må jobbe lenger.

Nå ringte han forresten akkurat og sa han hadde fått løst det verste, så da blir det hvertfall middag sammen i kveld, også får lillegutt oppmerksomhet av pappa også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...