C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 .....det var veldig moro Har vasket, strøket og brettet det pent ned i den nye kommoden. Veldig koselig! Og oppdaget at jeg har mere klær enn jeg trodde!
Kjærlighet <3 Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Det er så koselig når ting begynner å komme på plass:-) Her er ingenting på plass enda, alle store ting er i huset da. Men ikke vasket og stelt og ordnet til . Har god tid enda da, er 32+4. Så det blir vel ferie først og så får stellingen av babyutstyr komme etterpå:-) Når vi ventet nummer en mener jeg at alt var klart p denne tiden ja:-)
Sjokoladebanan Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 venter på kommoden min jeg. den er bestilt men har ikke kommet enda. klærne er vasket, men jeg gleder meg stort til å kunne legge dem ned i kommoden ja :-)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Sikkert fordi jeg er førstegangs at jeg ble litt gira Men tenkte at istedenfor å la klærne ligge i poser, kunne jeg jo så smått begynne å vaske og legge det i kommoden. Føler liksom at ting begynner å nærme seg, selvom det er lenge igjen til termin 21.august ennå Nå gleder jeg meg bare til å få hentet vognen i Sverige, så begynner ting å komme på plass etterhvert!
loffmusa Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 vi holder på å male komodene,men når dt er gjort og di er luktfri og vasket så skal jg å vaske klær å legge på plasss å ordne. blir nok i midten av neste uke. ting ska være klart til vi reiser på ferie 9 juli. men det siste orningen er bare koselig da. mangler stelleprodukter da,mn dt ska jg kjøpe inn i permisjonstiden før forventet fødsel. termin 22,så ekke stress.
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 Ja det er koselig å ha litt igjen å kjøpe Håper bare jeg får lappen neste fredag, for da kan jeg dra på selvstendig handletur..hehe!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Bare av ren nysgjerrighet; hvordan organiserer dere skuffene? En skuff for hver str? Har dere egne skuffer for bodyer, bukser osv?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har str 50+56+62 sammen, så 68+74 sammen. Ellers har jeg kjøpt noen fine blårutete tøybokser på Ikea som jeg har luer og sokker oppi Veldig kjekke. Men har ikke egne skuffer for body osv, ennå ihvertfall. Kanskje etterhvert når de blir litt større.
loffmusa Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 jg har tenkt å ha bleier,stelleprodukter og div i første skuff og bodyer,sokker,truser og trøyer, dvs de tinga man bruker oftest skal jg ha på badet i stellekomoden /m skuffer. og på rommet hennes har jg komoder me resten og ja,jg har bukser/strømpebukser i en skuff osv liksom. sånn tror jg det blir iallefall etter planen... men ikke en skuff for hver str nei
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2008 Har ikke stellekommode vi da. Men skal ha bleier, kluter og stelleprodukter++ på en hylle over stellematta på badet Den skal ligg på vaskemaskinen.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Oj, har dere klær helt opp i str 74? Jeg har bare 50, 56, 62 og noen få tilfeldige plagg i 68. Har dere mye i hver str?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har ikke en gang vasket 62 enda... Har litt 50 og mest 56 i litt over en skuff. Men har en del arvet 62 og noe 68 og oppover på loftet. Tar det vel litt etter hvert Og jeg har termin om 14 dager - hehe.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. juni 2008 #14 Skrevet 27. juni 2008 Jeg tenker at det er greit å ha str 62, men str 68 kan jeg vel vente med? Tar jo litt tid før jenta hopper inn i de klærne vil jeg tro Men hvis kjøpelysten tar overhånd og uventede penger dukker opp så...hehe. Tipper jeg begynner å vaske klær ca 4 uker før jeg, da har jeg ventet lenge nok
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. juni 2008 Har ikke mange klær i 74 jeg heller Men skal ønske meg i den størrelsen om noen spør. Mangler endel i 68 også kan man si. Så har det jeg trenger i str 56 og 62 egentlig+ størrelse 50.
Makko med to små gutter Skrevet 27. juni 2008 #16 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har klær i 50, 56 og 62. Det jeg har av større klær er lagt i en boks oppe i kleskapet... Jeg har laget en skuff til hver av størrelsene, men regner med at jeg pakker bort det som er for stort (ev. for lite) slik at jeg kan organisere det bedre når jeg ser hvor stor ungen er.... Ellers tar jo sengetøy, tepper, brettebleier etc halvparten av plassen jeg har satt av til babytøy....
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. juni 2008 Ja det tar mye plass. TRor jeg skal ha sengetøyet, håndkler og tepper i vårt skap jeg da, for å spare litt plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå