Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har ikke vært så opptatt av dette før, men nå ser jeg nødvendigheten av å stelle føttene mine jevnlig. Det er sikkert alderen som har innhentet meg,hehe. Jeg har ingen fancy triks, men et fotbat i grønnsåpe og deretter fjerning av hard hud fungerer bra. Hva gjør dere? Og hvordan steller dere neglene ?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Funker bra å ta noe sinnsykt med fotkrem på. Ta en tynnbomullstrømpe på og la la det ligge natten over. Blir så myyyyk så Neglene blir velig fine ved bruk av en slik neglefil som skal brukes oppå neglen. En slik noen bruker før de legger neglelakk for å gjøre neglen jevn.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Mitt beste fotpleie tips er å gå til en fotpleier gjevnlig:D Eller grønnsåpevann (sholl har også en slik fotsåpe man kan putte i vannet som er super), la det lufttørke,klippe og file litt, smøre med en god fotkrem og ta på tynne bommulssokker som hun over her:)
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Tusen takk, damer! Dette med sokkene skal jeg jammen meg prøve )
Alba44 Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Kremen fra Scholl for sprukne heler. Superbra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå