Viktoria :) Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Har hørt at gravide ikke kan ha alle typer spa-behandlinger. Er det noen som vet om dette også gjelder i 1.trimester og i så fall, hvilke behandlinger man bør unngå?
Amalie skal bli storesøster Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Det er sant at du ikke kan ha alle spabehandlinger, men mange er harmløse. Et seriøst SPA-senter har full oversikt, så bare spør dem. De vet hva du kan være med på, og hva du bør vente med. Dessuten finnes det jo egne spa-program for gravide. Skal visst nok være fantastisk...
moder3 Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 http://www.solstrand.com/comweb.asp?ID=35&segment=2&session=
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Jeg vet i hvertfall at det ikke skal brukes eteriske oljer annet enn lavendelolje, fordi disse går over i blodbanene og har ukjent virkning på fosteret. (Ifølge aromaterapeuten min i går...). Hvordan det er med badstu og boblebad er jeg ikke sikker på, fordi man hører så mye forskjellig. Men dette skal de som driver stedet vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå