Hildeks Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Tok en graviditetstest i dag, og klarer liksom ikke å se helt hva det ble.. helt øverst ble streken synlig, men ikke resten liksom.. man ser bare toppen eller hva jeg skal kalle den, den er helt sterk, men resten viser jo ikke..noen som har vert borti lignende?
Yrha Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 TRor nok ikke du kan vite sikkert før du tar en ny test. Men høres mest positiv ut, spør du meg...
Hildeks Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 uffs.. er så nervepirrende dette! hun er ho bare 8 mnd! jaja, får ta en ny i mårra tidlig ¨å se.. ville bare høre om andre hadde vert borti det samme:p
Hildeks Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 uff ja det skal jeg gjøre=) God Helg alle sammen=)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg skjønner akkurat hva du mener! Jeg har nemlig også tatt en sånn test som du beskriver, hvor bare den øverste delen av den vertikale streken var synlig. Tok en ny dagen etter, og den var dessverre negativ. Dette er for øvrig lenge siden nå, da. Driver ikke og tester nå for tida, hehe :-)
Hildeks Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2008 Tok en test til jeg.. Den var negativ.. Kjenner jeg blir litt trist og veldig glad for det. Vil jo ha flere barn, men passer liksom ikke helt nå, men det hadde jo ikke vært krise heller.. jaja=) Nå kommer sommeren igjen!=) joho;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå