Gå til innhold

Endelig kan jeg slappe helt av....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk endelig en time hos legen i dag, og hun sykmeldte meg! Nå kan jeg endelig slappe av og ta vare på kroppen og den lille i magen. Har vært ekstremt dårlig denne uka, og det blir bare verre. Sinnsykt kvalm, og totalt utslitt. Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært på jobb denne uka, men nå har jeg i alle fall et papir som sier at jeg har "lov" til å være hjemme. Tror det er godt for meg jeg! Håper bare det går over innen 2 uker. Da skal jeg nemlig til Italia.

 

Lykke til og god bedring til de som måtte trenge det! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...