Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Fikk endelig en time hos legen i dag, og hun sykmeldte meg! Nå kan jeg endelig slappe av og ta vare på kroppen og den lille i magen. Har vært ekstremt dårlig denne uka, og det blir bare verre. Sinnsykt kvalm, og totalt utslitt. Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært på jobb denne uka, men nå har jeg i alle fall et papir som sier at jeg har "lov" til å være hjemme. Tror det er godt for meg jeg! Håper bare det går over innen 2 uker. Da skal jeg nemlig til Italia. Lykke til og god bedring til de som måtte trenge det! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå