Gå til innhold

Alkoholdrikking i arbeidstiden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av alkoholspørsmålet nedenfor.

 

Er det ok og drikke i arbeidstiden? Nei vil vel de fleste si, men hva med meg som har ganske flexibel arbeidstid. Jeg jobber ofte hjemmefra om kvelden, dette blir jo da i min arbeidstid.

 

Er det ok at jeg da tar 1-2 glass vin mens jeg sitter med papirarbeidet? eller ville dere tenkt på dette på lik linje som hvis jeg satt på kontoret mitt på dagtid og drakk vin?. Samme arbeidsoppgaver blir jo gjort, men på forskjellig tid/sted.

 

Kom på å tenke på det nå, jeg ville jo aldri drømt om å åpne rødvinsflaska i kontortid på jobben, men jeg har ikke reflektert over det når jeg gjør jobben hjemme.

 

Hmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...