Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Ser ut som jeg har noe hardt oppi rattata når jeg går.skikkelig hjulbeint...ømt og sårt i skambeinet nå..er det barnet som ligger å presser på nedi bekkenet nå da kanskje?ser hoven ut også...ikke bl hvertfall..
Krusemynthe Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Har det også slik... Som en vond ring rundt bekkenbunnen. Hatt det den siste uka, og går som en cowboy :-) Men nå erdet bare dager igjen for min del, så jeg står han vel av!
Hikken Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har også grusomt vondt i skambeinet, særlig rett etter å ha reist meg fra sittende eller liggende stilling. Er vel bare denne leieboern som presser på..
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 henger meg på denne ja..fy fader så vondt d er.. d verste er når jeg har lagt meg om kvelden..legger meg på siden å da begynner d å "brenne" der nede..nesten som ei klo av klør så tar tar å river å sliter i meg..fytti:( men d hjelper ¨massere på innsiden av låret ,opp mot lysken,d gjenntar jeg ca 3 ganger ..da blir d bedre å jeg sovner..
En snupp - og en knert i magen Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg tror jeg skjønner hva du mener, men hos meg sitter det ikke i skambenet, men rett ovenfor og bak på en måte... Det er ømt og sårt når jeg reiser meg og når jeg går, akkurat som om man har vært borti brennesle eller noe sånt. Har funnet ut at jeg slipper å gå hjulbent hvis jeg går sakte nok, så det er går ikke så fort om dagen kan du si!
Ella78 m/ A&M Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Kjenner meg igjen, ja. Har blitt mye verre de siste dagene, så han har vel begynt å synke skikkelig ned i bekkenet nå, junior.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Føyer meg inn i rekken av skambein-lidere ;-) Spesielt vondt når jeg har sittet stille en stund. Ser jo passe lur ut når jeg har tatt bussen hjem fra byen, og skal reise meg opp....hehe, føler at jeg må skrangle bekken og skambein på plass før jeg får det med meg ut av bussen...hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå