Gå til innhold

Flere harmoniske gravide her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det så bra jeg!

Jeg er begynt å bli ganske så supergravid, men jeg elsker det.

Klart at det er tungt innimelom og man merker at kroppen ikke er som den pleier. Men for en velsignelse! For en fantastisk opplevelse å få lov til å være gravid, få lov til å bære frem mitt eget barn.

Jeg forundrer meg over at folk snakker til meg som om det skulle være synd på meg, fordi jeg er gravid og kun har to måneder igjen OG det er sommer.

Jeg har aldri følt meg mer heldig.

...i tillegg har jeg verdens mest fantastiske mann.

JEG ER SÅ GLAD! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også!

Har tre dager igjen til KS - og synes det nesten er litt vemodig - for tiden fram til nå har vært nyyydelig. Jeg strutter gladelig med magen, har kontroll på følelsene mine (tar lett til gledestårer, men det er jo bare en go'ting) og er ikke lei i det hele tatt!! (selv om mange lurer på akkurat det,og lager en sånn stakkars-deg-mine når de spør).

Vi er klare til å få snuppa ut - føler at vi står sammen om det- har god økonomi - og skal være mye sammen i sommer med ferier og permisjon og slikt.

Livet smiler!

I går var jeg hos fotograf og tok bilder av magen - og ingen vet det ennå. Det kommer til å bli et herlig minne om denne herlige tiden, og ikke minst en søt gave til min skjønne mann.

Skrevet

Jeg koser meg! =o))) Merker jo at jeg kan ha litt hormoner innimellom, men ellers straalende. Veeeeeeldig handlekraftig i hvert fall, en mnd eksakt igjen i dag, og kjenner at kropp og hode begynner aa forberede seg skikkelig.

Nyter dagene, noen supereffektive og noen late gode. Helt suverent.

Skrevet

Jeg er vel egentlig ikke så glad i akkurat det å gå gravid... men hormonene har jeg superkontroll på- for første gang i mitt liv!! Sambo er superfornøyd og håper det fortsetter sånn også etter fødselen om to måneder:-)

Formen har vært kjempefin hele veien og jeg tror eneste grunnen til at jeg ikke er så glad i å være gravid er at jeg synes det er utrlig snedig, kanskje litt på grensa til creepy:-) Men begynner å bli vant til det nå. Så her er det virkelig ingen grunn til å klage.

Skrevet

...og jeg blir overrasket over folk som lurer på om det er tungt nå når det er sommer..?!?? What- det er jo kjempedeilig!! Hadde vært tristere med denne ventetiden midt på vinteren i slaps og sølevær:-)

Skrevet

Dette er andre gangen jeg er høygravid på sommeren, og det finnes ikke et bedre tidspunkt å være det på. I tillegg er vi heldige ifht at babyen rekker å bli ett år til de som skal gå i barnehagen. Jeg må innrømme at de dagene hvor gradestokken sniffer på tredvetallet så sliter jeg litt med positive tanker, men generelt er det jo deilig å skulle slippe å bøye seg for å ta på seg store vinterstøvler og tykke jakker. Og for oss med små barn fra før så er det himmelen å slippe av/påkledning av vintertøy i tillegg.

Jeg vet av erfaring at jeg kommer til å savne magen utrolig mye når fødselen er overstått, for jeg er like oppspilt hver gang den lille gir fra seg livstegn inne i fra magen. Synes det er utrolig fasinerende at det vokser et lite nytt menneske inni meg som skal komme ut og dele livet sitt med oss. Jeg blir ganske overveldet av hele opplevelsen, og jeg føler at siden det er andremann så er jeg mer klar over hvor heldige vi er som får oppleve dette.

Selv om hormonene spiller meg et puss noen ganger, og jeg er så sliten at jeg kan kaste opp til tider, så gleder jeg meg stort over mirakelet.

Skrevet

ER i uke 35, alt er bra , selvfølgelig litt tungt innimellom, trenger et dytt ut av sengen i ny og ned,men er ellers frisk å rask.. Man får liksom bare høre skrekk historiene fra folk,,, digg å høre at man kan ha det litt bra oxo!! En god sambo er utrolig deilig å ha!!

Skrevet

Helt enig!! Har hatt en helt strålende graviditet, og syns det er litt vemodig at det snart er over! Det er bare to uker til termin, men jeg er forberedt på at det kan gå en måned til til fødsel, og det syns jeg faktisk ikke gjør så mye! Syns det er kjempefint å være gravid!!

(I tillegg så har jeg normalt komplekser for magen, syns å være det stedet jeg legger på meg, men nå kan jeg strutte med magen alt jeg orker - og alle sier til meg hvor pent gravid jeg er! Gruer meg litt til "hengemagen" etterpå da, ja...)

Og det er fantastisk å kjenne liv i magen!! Gleder meg selvsagt til å bli kjent med det lille knottet som er inni der - vi vet ikke kjønn heller, så derfor er akkurat det litt ekstra spennende, men jeg har ingen hast med å få den ut, altså! Den får komme når den kommer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...