Mille med 2 prinsesser Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 forslag taes imot med et stort TAKK:)
LadyLuck & Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 1984 av george orwell, litt skremmende, kunne jo skjedd enkelte steder i verden...
fru tekopp Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Drageløperen Tusen strålende soler Shopoholic-bøkene Andre bøker fra "Gyldendals litterære perler/dråper" Kommer litt ann på hvordan bøker du liker... Er ikke spes. glad i krim for min egen del...
Mille med 2 prinsesser Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 har lest de to første du nevnte, og de var veldih bra. nå er jeg akkurat ferdig med: kvinne går til lege, mann går på by`n, utrolig bra. skal se om jeg ikke finner noen av de siste du nevnte, finnes de i pocket??
Potetstappe Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 skulle akkurat til å foreslå kninne går til lege, mann går på by'n. En bok som rører i meg hver gang jeg leser den. nest på min liste er PS Jeg elsker deg Et glass melk takk Frognerfitter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå