Gå til innhold

Holde flaska og putte inn smokken selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg lengter etter den tiden de kan gjøre dette selv. Når gjorde ditt lille-gull det? Emma er bare 4,5 mnd da, men allerede ivrig etter å holde flaska sjøl (klarer ikke pga vekta på flaska) og klarer å ta tak i smokken og ta den UT men ikke INN....

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mia klarer som regel å få sutta inn selv.. Noen ganger plages hun, fordi hun putter den inn feil vei, så hun prøver å patte på den knotten..

I går kveld fikk hun litt vann på flaske, og da var hun opptatt av å holde selv, det var første gang jeg så det :)

Litt morsom sak; Her en kveld hadde hun to sutter me i senga.. Hun fikk den ene da jeg gikk ut, og den andre lå oppe i høyre hjørne på senga.. Da jeg gikk inn å så til henne etter at det hadde blitt stille der inne, så lå den sutta hun hadde i munnen da jeg gikk ut, oppe i venstre hjørne på senga, mens den andre hadde hun fått tak i å klart å putte rett vei i munnen :)

Åh, morsomt!! :-D

Skrevet

Hun var 4 mnd i går forresten :)

Skrevet

Lillegull her begynte også med 4 mnd alder å ta ut smokken. Men tok en stund før hun klarte å sette den inn rett vei igjen i munnen. Nå er hun 8 mnd, og vi har kuttet ut smokken på dagtid (får kun bruke den med soving), og hver gang hun finner en sutt (ikke nøye om det er hennes eller andre sin) så putter hun den i munnen og sutter med masse koselyder :)

Hun holder flaska/kopp selv med vann, men med melkeflaska så nekter hun å holde selv!!! Da skal hun bare kose!! Drar vekk hånden sin dersom jeg legger den oppå flasken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...