Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Har ikke kjøpt vogn enda, men skal det ganske snart. Skal ha en romslig duo-vogn, det er alt jeg vet. Men har dere noen erfaringer med gode/dårlige vognposer? Jeg har termin 5.oktober så det blir jo så og si vinter med en gang da, så dyne er det jo ingen vits i å kjøpe, eller? Er helt grønn på slike ting, hehe..
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 jeg hadde kjøpt dyne i tillegg.. kan jo være ganske varmt på vinteren også ( iallefall her i østfold.. ) og da kan det være nok med dyne, og ullpledd. Er jo ikke alltid man bare vil ha ungen i body og strømpebukse.. jeg syns iallefall det er ålreit å ha på ordentlige klær... Jeg hadde først en voksipose.. den syns jeg var helt grusom.. klumpete og slitsom. ( har simo duo.. så det er jo en stor og god bag.. ) men kjøpte etter hvert en odenwalder pose.. ( den med bamsen inni...) den er helt suveren!! knall fornøyd!! ;)Lykke til! og.. det kan være at du liker voksipose da.. mange liker den..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Tusen takk;) Følte meg litt klokere nå, hehe..
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Vi har odenwalder holly (den med bamse i) til snuppa babyen skal få samme.. Utrolig praktisk pose!
Førstegangsmamma82 Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg jobber i barnehage, og min erfaring der er også at odenwalderposene er supre! Jeg har forsåvidt ikke opplevd at ungene som sover i voksipose blir kalde heller, men synes odenwalderposene (spes den med bamsen i) er enklere å få snurpet litt sammen øverst. Voksiposene blir gjerne litt mer åpne i toppen,- i tillegg til at jeg synes de kan være klumpete og at de der strammetrådene gjerne mangler, altså har røket... Men varm er den jo, den også..
lykkeligogglad:) Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er veldig glad i voksiposen! Har brukt den til førstemann og gleder meg til å ta den i bruk igjen til vinteren!
mamma til gutt06&jente08:) Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg brukte odemwalder (med bamse inni) til førstemann..Kjempe fornøyd og skal bruke den til babyen også. Den er mye enklere å bruke enn voksi pga. glidelås istedenfor alle knyttingene. Åsså er den mindre klumpete. Jeg kjøpte den posen som er ekstra lang. 2 åringen har fortsatt god plass i den.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Jeg brukte mye Kaiser Ullposen min når snuppa var litt mindre...en nydelig pose som kan gå i arv:-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Til HI Det behøver ikke være kaldt i oktober...jeg fødte i oktober sist og skal også ha i oktober denne gang...var temp på rundt 15grader her..vestlandet... Jeg hadde dyne+teppe i begynnelsen, men lurt å kjøpe inn en god pose da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå