Gå til innhold

Noen som har vognpose å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt vogn enda, men skal det ganske snart. Skal ha en romslig duo-vogn, det er alt jeg vet. Men har dere noen erfaringer med gode/dårlige vognposer? Jeg har termin 5.oktober så det blir jo så og si vinter med en gang da, så dyne er det jo ingen vits i å kjøpe, eller? Er helt grønn på slike ting, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde kjøpt dyne i tillegg.. kan jo være ganske varmt på vinteren også ( iallefall her i østfold.. ) og da kan det være nok med dyne, og ullpledd. Er jo ikke alltid man bare vil ha ungen i body og strømpebukse.. jeg syns iallefall det er ålreit å ha på ordentlige klær... ;)

Jeg hadde først en voksipose.. den syns jeg var helt grusom.. klumpete og slitsom. ( har simo duo.. så det er jo en stor og god bag.. ) men kjøpte etter hvert en odenwalder pose.. ( den med bamsen inni...) den er helt suveren!! knall fornøyd!! ;)Lykke til! ;) og.. det kan være at du liker voksipose da.. mange liker den.. ;)

Skrevet

Tusen takk;) Følte meg litt klokere nå, hehe..

Skrevet

Vi har odenwalder holly (den med bamse i) til snuppa :) babyen skal få samme..

Utrolig praktisk pose!

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og min erfaring der er også at odenwalderposene er supre! Jeg har forsåvidt ikke opplevd at ungene som sover i voksipose blir kalde heller, men synes odenwalderposene (spes den med bamsen i) er enklere å få snurpet litt sammen øverst. Voksiposene blir gjerne litt mer åpne i toppen,- i tillegg til at jeg synes de kan være klumpete og at de der strammetrådene gjerne mangler, altså har røket... Men varm er den jo, den også..

Skrevet

Jeg er veldig glad i voksiposen! Har brukt den til førstemann og gleder meg til å ta den i bruk igjen til vinteren!

Skrevet

Jeg brukte odemwalder (med bamse inni) til førstemann..Kjempe fornøyd og skal bruke den til babyen også. Den er mye enklere å bruke enn voksi pga. glidelås istedenfor alle knyttingene. Åsså er den mindre klumpete. Jeg kjøpte den posen som er ekstra lang. 2 åringen har fortsatt god plass i den.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg brukte mye Kaiser Ullposen min når snuppa var litt mindre...en nydelig pose som kan gå i arv:-)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Til HI

Det behøver ikke være kaldt i oktober...jeg fødte i oktober sist og skal også ha i oktober denne gang...var temp på rundt 15grader her..vestlandet...

Jeg hadde dyne+teppe i begynnelsen, men lurt å kjøpe inn en god pose da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...