gifteklar gravid og kvalm Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 har en pakke med 12 i og vi spiser ikke så mange. kan jeg fryse de?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Ja, men om de blir liggende lenger enn 3-4 uker er de ekle når de tines igjen. Og de må rett i mikroen fra frysen, ellers blir de helt harde!
It's all about me Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har fryst de ofte, men aldri lagt de rett i microen fra fryseren. Og de har heller aldri blitt noe mer tørre enn de til vanlig er.
Mille med 2 prinsesser Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 jeg fryser de, og når jeg tar de opp igjen varmer jeg de i stekepanna, blir supergode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå