Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Kjenner jeg er fryktelig eksplosiv nå.Tåler absolutt ingenting.Alt som kommer ut av munnen min er "galle". Har 3 unger hvor minste er 1 år,og mannen min kan nå bare dra pokker i vold!!!Han er nå bare iveien!! ÆSJ EG KLIKKE SNART!!!!!!!!!
multimamma Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Ha,ha. Kjenner meg absolutt igjen, det er en trøst at andre sliter med det samme. Har termin i dag, Har aldri gått ut tiden før og det hjelper iallefall ikke på det allerede labre humøret
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Nei jaffal ikke det! har enda tre uker igjen!!!Kommer til å sprikke jeg asså!!Puh og ikke nok med det jeg sa ja til å passe den minste niesen min noen timer,så presterer broren min med å komme med de to eldste også!!!!!de er 8 6 og 2!!! der den midterste er hyper!!!!! Jeg sa jeg ikke orket alle men hørte ikke på det øret nei!!!!!!!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Ja, merker at jeg er litt aggressiv, ja. Går rundt med harde kynnere og da skal det ingenting til før jeg fyrer. Har en sønn på 2 år som er midt i trassalderen, prøver å la være å bli sinna når det står på det verste, men noen ganger sprekker mor også. Ender med at vi småkrangler. For det meste klarer jeg å holde det i meg, men merker at jeg spenner meg veldig og får grisevondt i ryggen, og det gjør kynnerne enda verre igjen. Ikke lenge igjen nå, da. Fra tirsdag av har jeg sønnen min hjemme hos meg frem til fødselen (bhg hans stenger hele juli og han begynner i ny bhg i midten av august), det kan bli en prøvelse, spesielt hvis det også blir skikkelig varmt i juli. Hold ut....hehe
katlinka Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jada, jeg tåler fint lite. Blir sur, sutrete og tårene sitter løst. Gleder meg til dette går over gitt.
endelig mamma t 2 :) Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Ikke så aggressiv, men veeeldig svingende i humøret. Det ene øyeblikket er jeg full av pågangsmot og positive tanker, i det neste er jeg lei og trist, og vil bare ha dette overstått... Prøver så godt jeg kan å holde på de positive stundene, men det er neimen ikke lett..
M by M Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er helt grusom noen dager. Har sagt til samboer at det ikke er på grunn av han, men noen ganger tåler jeg ikke trynet på han nå for tida. Sier at når jeg blir sinna, er det bare å gå og la meg rase det av meg i fred og ro. Plutselig kommer det bare og jeg blir en kruttønne helt uten grunn. Hormoner er fine greier! Stakkars samboer sa i går at han håper lillebror kommer ut snart så jeg blir normal igjen. Han takler det veldig bra da, men han blir jo sliten han og stakar.
M by M Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Vi er i samme båt, The Crow. Har en trassen 3-åring som skal være hjemme med meg fra mandag av. Klarer å samle meg om henne da, men det er tøft om dagen altså....Har forberedt mange aktiviteter vi kan gjøre inne da, så om ungen blir superlei og kjeder vettet av seg mens jeg har vondt og må slappe av, har jeg mange kort i ermet ;-)
Småfolk Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Har vært kruttønne i flere mnd. jeg nå. Er utrolig lei... Om datteren min våger å si meg i mot er det grunn godt nok til å fyre av. Stakkars unge og stakkars mann. Men det er nå snuppa som får unngjelde mest da - antagelig fordi han jobber så mye og er nesten ikke hjemme.
Tinallita, med gutt i magen :) Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 jeg er som et illsint lemen til tider!! *frese* stakkar sambo...heldigvis nærmer det seg slutten nå!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Puh godt å høre det ikke bare var meg da!!!Har ikke vært borti dette før!Med de 3 første var det ikke sånn!Kanskje fordi det er så tett mellom de to minste? hm...uansett,tåler ikke mannen min,han stinker og er bare i veien stakkar!!Ikke hjelper han nok til heller,det er det jeg klikker på mest!! Vil aller helst være alene,noe jeg ALDRI er!!tulla mi på 1 er der 24/7 og de to eldste er rundt meg de og.Får liksom ikke puste og kjenne på følelser elle noen ting..Gleder meg til an er kommet ut og jeg får kroppen min tilbake,har trossalt gått gravid i nesten 2 år sammenhengende,med en liten pause på 4 mnd!!!Juhuu!!løye jeg er sliten??og lei ikke minst!! Uff måtte bare syte litt!!har holdt det inne så altfor lenge!!!!! Satser på at han kommer om en 2 uker!!HÅPER!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå