Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 under graviditeten har jeg slitt med sexlivet til mannen min. har bare ikke lyst i det heletatt. han stakkar er tålmodig å presser aldri, men i kveld skal vi på hotell for å gjøre kjæresteting sammen før babyen kommer. det blir kino å reasturant, o.l, men jeg syns det er på tide at jeg gjør noe for mannen min på det seksuelle området også. jeg tror det blir lettere å gjøre om jeg tar initiativ til det. er det noen som har lure tips på hva jeg kan gjøre som vil få ham til å huske det leeenge å føle seg spesiell?? bortsett fra selve sexen da.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Gi han nytelse til enhver tid! Stripp for han med dempet belysning og sexy musikk, sug, slikk, terg mannen din så han går av hengslene. Og gi han de stillingene du vet han liker best (om det er mulig å få til med magen). Kjøp massasje olje, kjøp sexy undertøy, knestrømper, leketøy? Okey, dette var mine forslag:)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 visst du ikke vil ha sex, hvorfor ikke tifredstille han likevel? Bøowjob eller bare ronke han ? :)Så får han iallefall litt tilfredstillelse
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 ta han med på en fødsel..d blir garantert en uforglemmelig kveld!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå