Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt rett på rompa å er redd det er noe som kan ha skjedd!!

Det som egentlig skjedde var at jeg var ute å lufta bikkjen, sto å prata me naboen å katten sneik seg innpå oss bakfra jeg fikk det ikke me meg men bikkjen gjorde han flaksa i katten jeg rykka te båndet å hva som videre skjedde vet jeg ikke men jeg satt pluselig på ræv i nedoverbakke å for å si det sånn naboen fikk sjokk katten har det bra å bikkjen kjeft for 10000 heheheh!!!!

men te saken jeg har i hvertfall en rar følelse i baken å den er fortsatt hard som den har vært i flere dager! å jeg lurer bare på om dere ville gjort!!!

ingen blødninger eller noe sånt enda i hvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å skreiv feil deroppe heheh at jeg har en rar følelse i baken heheh det er naturlig hehehehehe!! men jeg mente magen!!!!

Skrevet

Var det nå nettopp det skjedde, eller var det for flere dager siden?

Hvis det var nå nettopp ville jeg nok ringt føden og hørt hva de mener.

Men hvis det er en stund siden og alt virker fint, så ville jeg vel bare sett det an videre.

Kjenner du liv i magen da?

Skrevet

dette var i formiddag! å jeg har hatt veldig høyaktivitet i magen siden da!! er han stresset kanskje!?

Skrevet

jeg oxo gjorde det og en uke etterpå fødte jeg da 7 uker føre tiden

Skrevet

hjelp!!! da blir han født tidlig gitt!!! huff å huff!!! men hadde du veldig mye aktivitet inni der etterpå!!?

Skrevet

Ring føden og si hva som har skjedd, så avgjør de om du bør sjekkes. Har lest om noen som har fått morkakeløsning av fall, så ville nok tatt en telefon. Det går som regel helt fint, men er jo betryggende å vite at man har sjekket opp og gjort det man kan, eller hva?

Skrevet

ja det var en del ativitet der etterpå ja...si ifra åssen det går da

Skrevet

få det sjekket opp, mistet min første etter ett slikt fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...