Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 jeg og bf har nå flyttet fra hverandre (på hver sin side av byen), og avtalt å ha barna en uke hver.. er dette feil for en på3mnd (bruker kun flaske) vil liksom gjøre alle til lags.. har også en på 1 1/2 år...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 siden her er så lite respons... kunne noen lagt den ut på skravle for meg??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 ja det er feill!!!Begge barna er for små til denne ordningen!!Dem anbefaler det ikke for barn under 3 år..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Ta kontakt med familievernkontoret! Jeg tror ikke de vil anbefale en uke hver på så små barn! Tror ikke engang de anbefaler regelmessig overnatting borte fra mor for et barn som bare er tre måneder.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 HI her... skal mest sansynlig til mekling om tre uker... frem til da da?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 ring og hør med de bare,evnt barnevernet-hva dem syns du skal gjøre frem til da!Den lille på 3mnd bør du absolutt IKKE ha 50/50 på...hvor lenge tror du dem husker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå