Gå til innhold

gjør jeg feil??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og bf har nå flyttet fra hverandre (på hver sin side av byen), og avtalt å ha barna en uke hver..

er dette feil for en på3mnd (bruker kun flaske)

vil liksom gjøre alle til lags..

har også en på 1 1/2 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden her er så lite respons... kunne noen lagt den ut på skravle for meg??

Skrevet

ja det er feill!!!Begge barna er for små til denne ordningen!!Dem anbefaler det ikke for barn under 3 år..

Skrevet

Ta kontakt med familievernkontoret! Jeg tror ikke de vil anbefale en uke hver på så små barn! Tror ikke engang de anbefaler regelmessig overnatting borte fra mor for et barn som bare er tre måneder.

Skrevet

HI her...

skal mest sansynlig til mekling om tre uker... frem til da da?

Skrevet

ring og hør med de bare,evnt barnevernet-hva dem syns du skal gjøre frem til da!Den lille på 3mnd bør du absolutt IKKE ha 50/50 på...hvor lenge tror du dem husker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...