Mille med 2 prinsesser Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 har akkurat lest ferdig boken; kvinne går til lege, mann går på by`n. Det har kommet endel tårer når jeg har lest. Jeg anbefaler den på det sterkeste. boken er utrolig bra. Den fikk iallefall meg til å tenke, og til å sette mer pris på de små tingene i hverdagen
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Har du boka foran deg, så du kan legge inn "vaskeseddelen" her, så vi får se litt mer hva den handler om?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 http://www.nrk.no/nyheter/kultur/litteratur/1.2298378
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Holder på å lese den nå. Gruer meg til slutten. tror jeg vet hva som kommer ja!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Den skal jeg sette på "må lese" lista mi Takk for tipset.
Mille med 2 prinsesser Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2008 Har noen noen tips til andre super gode bøker???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå