Gå til innhold

gud, for en trist bok


Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat lest ferdig boken; kvinne går til lege, mann går på by`n.

Det har kommet endel tårer når jeg har lest. Jeg anbefaler den på det sterkeste. boken er utrolig bra. Den fikk iallefall meg til å tenke, og til å sette mer pris på de små tingene i hverdagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du boka foran deg, så du kan legge inn "vaskeseddelen" her, så vi får se litt mer hva den handler om?

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Holder på å lese den nå. Gruer meg til slutten. tror jeg vet hva som kommer ja!

Skrevet

Den skal jeg sette på "må lese" lista mi :)

Takk for tipset.

Skrevet

Har noen noen tips til andre super gode bøker???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...