Gå til innhold

Andre som har erfaring med KISS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på snart 5 mndr har KISS, og idag fikk hun første behandling. Er det noen andre her som har babyer med KISS som også har fått behandling?

Det jeg lurer spesielt på er om det er noe som har endret seg i gråtemønsteret etter at behandlingen startet. Jeg har lest på nettet at barn med KISS kan gråte mye. Jenta vår gråter ikke mye, men når hun skal legges for å sove blir det skrik og skrik hver gang vi prøver å legge henne, uavhengig om vi legger henne ved de første tegnene på tretthet eller først når hun har blitt overtrøtt. Legger vi henne ved de første tegnene, så ligger hun våken en god stund og pludrer, men så begynner skrikingen, og vi er like langt. Nå lurte jeg på, dere som har barn som har blitt behandlet, kjenner dere dere igjen i dette? Og, hvor lang tid tok det da eventuelt før det ble bedre/normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;-)

Jenta vår fikk behandling for to uker siden og er en helt ny unge!

Vi hadde mye problemer m amming og det har gått helt over nå.

Vår har heller aldri skreket mye,men vært litt trøblete i leggetida.

Nå legger vi henne bare senga/vogna så finner hun søvnen selv(hun er 4 ,5 mndr gammel).Vil si at vi merka bedring etter 1-2 dager på søvn og amminga var bedre samme dag;-)

Men,nå er det jo engang slik at unger i den alderen kan være vanskelige å legge om de har KISS eller ikke...

Lykke til,-)

Skrevet

Hei :-)

da er de omtrent jevngamle da jo :-) Tulla vår blir 5 måneder i neste uke. Jeg har også til tider hatt problemer med amming, men det har egentlig blitt mye bedre. Det høres jo fantastisk ut om hun kunne finne søvnen selv. Når legger dere henne? Ved første tretthetstegn (gjesping/gniing i øynene), når hun blir sutrete, eller til faste tidspunkter?

Skrevet

Prøver å legge henne v første trøtthetstegn,men gjerne litt før.Om dagen er hun våken 1-1.5 time så må hun sove en time,om kvelden legger hun seg rundt syv.Hun kan ligge å pludre litt,men sovner av seg selv.Viktig å legge henne ned FØR hun blir for trøtt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...