Gjest Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Er det noen som har fått satt inn spiral etter fødselen?? Jeg fikk det igår på 6 ukers kontrollen. Blør litt i tillegg til det er masse slim. Noen som har hatt det likt?? Er litt vond imagen og :-(
2 hjertegull :) Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har hormonspiral.. Hadde mens smerter i ett par uker etterpå, selv om det avtok litt i styrke.. Masse slim med litt blod i.. Det er helt normalt.. Du kan bli uvel, få vondt i hodet å sånnt, da kan du ta en paracet.. Det går over.. Å gjør det ikke det etter noen uker, så ta kontakt med lege.. Evt hvis du plutselig får veldig vondt, eller begynner å styrtblø, da burde du å ta kontakt med lege.. Spiralen kan forskyve seg, og da vil du få smerter.. Rakk du å få mensen tilbake før du fikk spiralen? Hvis ikke, så er det ikke sikkert du får den i det hele tatt, men krampene i livmoren under mensen kan skyve spiralen ut, så følg litt med.. Der er egentlig godt forklart i pakningsvedlegget, hvis du har samme som meg i allefall.. Husker ikke hva den heter.. Go bedring:)
anne* Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Var akurat det samme her også. Hadde litt "mensvondt2 i mage og rygg ei stund og småblødde litt, men ikke verre enn at jeg bare skifta undertøy en gang ekstra per dag. Men , synes det var veldig rart at du fikk satt den inn allerede nå?!? Gynekologen min setter ikke inn før etter 12 uker pga det fortsatt kan være for mykt rundt livmorhalsen synes jeg hun sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå