MartheMor+Lillegutt Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg og min kjære skal på tur i midten av august, fire dager utenom reisen. Vi har funnet rimelige turer til både Praha og Barcelona (et par tusen dyrere til Barcelona). Så hvor skal vi reise? Og hvorfor?
Kamomille Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 jeg ville valgt barcelona. Praha er blitt så utrolig turistifisert synes jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Begge er bra. Barcelona syns jeg er hyggeligst.
Little Dreamer Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Praha vakker by for øyet.Billig mat og drikke.
MurielAmanda Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har ikke vært i Praha, men Barcelona er fantastisk. Masse kulturtilbud, shopping, uteliv OG badestrand. Beste ferien jeg har hatt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 barcelona!!!! <3 mmmmmmmm! Eller Amsterdam da, dit skal jeg og kjæresten siste helgen i juli!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Absolutt Barcelona! Fantastisk by! Praha er på langt nær så kulturrikt osv, synes jeg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå