Gå til innhold

intimt spørsmål!!! trenger svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg spør dere her inne for jeg er for sjenert til å spørre doktor eller jordmor om det jeg lurer på.

jeg er gravid snart høygravid nå, men jeg har lenge vært plaget med at jeg er så øm i underlivet. det føles som om at de ytre kjønnsleppene er hovnet opp til dobbelt str, selv om man ikke ser så så stor forskjell. dette er veldig ubehagelig og ikke minst flaut. jeg er redd for at mannen min skal merke noe, og det er ganske ubehagelig så jeg gruer meg for hver gang jeg vet det er på tide med litt sex. sliter med sexlysten fortiden, men kan ikke la mannen min gå i 9 mnds sextørke heller, så jeg prøver å gi litt ihvertfall, men dette gjør det ikke bedre. jeg har prøvd å se meg i speilet for å finne ut hva det kan være, men klarer ikke å se så mye annet enn at jeg er ganske hoven. hva gjør dette? noen som vet? vil det gå vekk etter fødselen? har aldri hatt dette før. har så lite lyst til å oppsøke lege om dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så uvanlig¨å bli øm og større nedentil i svangerskap. Husk at baby presser nedover og skaper en form for trykk og husk du har fått en del mye mere blod i kroppen som også ligger å trykker på blodårene dine.

Så dette er nok ikke noe rart:) Helt vanlig!

Mine kjønnslepper vart tyngre hang litt mere, men nå er e som vanlig igjen.

Men ikke vær flau over sånt, det er helt vanlig:) Verre ting å se under fødsel.

Ikke noe å være redd for, nok en "bivirkning" på graviditet.

Skrevet

nå ble jeg litt forvirret her.. var det et seriøst svar fra deg???

Skrevet

takk for det... har vært litt bekymret, for jeg føler meg så stygg nedentil. får panikk hvis mannen min vil ta på meg o.l fordi jeg er redd han skal se eller kjenne forskjellen, å få helt avsmak. nå kjenner jeg jo egentlig mannen min såppass godt at jeg ikke tror han gjør det, så det sitter nok mest i hodet mitt tror jeg.

Skrevet

Hoven-panser-mus ja! Det er normalt ja! Går ikke tilbake etter fødsel!

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...