jentebanden Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Vi hadde firmafest for noen uker siden, og utover kvelden satt folk på fanget til hverandre, i armkroken og stryker på hverandre etc. Ikke noe galt, men dog. I går hadde tre på jobben her vært på byen, alle godt gift. Den ene spør den andre om det ble noe dansing, og han svarer joda, og gliser bredet. Han stopper ikke akkurat når musikken er ferdig for å si det slik. Han som spurte så visst ut som han var singel, hadde hatt hendene sine over alt og alle, og lo bare når han andre sa det. Han tredje var bare stolt av å ha pleid forretningsforbindelsene i banken nøye. Blir helt satt ut jeg, er dette virkelig gjennomsnittlig oppførsel? Får jo helt noia av å tenke på at mannfolk (sikkert damer også) oppfører seg slik med en gang se slipper ut, og damene er igjen hjemme. En av de hadde forøvrig kona på samme arrangementet også, uten at det visst hadde bekymret han nevneverdig...
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg håper ikke det er det blant menn. Kan jo bare snakke for meg selv og jeg hadde ikke gjort slik (jeg er jo kvinne da). Jeg er i tilfelle like "prippen" som deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå