Sofie-79 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har så veldig lyst til å kjøpe noe fint til min mann som har stått på under hele svangerskapet for at jeg og den lille skal ha det best mulig. Men jeg kommer ikke på noe spesielt, og håper dere andre som skal kjøpe en fin gave til deres mann/samboer/kjæreste for støtten/hjelpen dere har fått under svangerskapet kan lufte deres idèer...?
yasmina Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Har ikke kjoept noe de vandre gangene,men denne gang tenkte jeg aa kjoepe digital fotoramme...
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 jeg ska kjøpa en flott armlenke i sølv til han så ska jeg få graveret in våran sønns navn og datoen han kommer bli født på=) flott minne=)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Han skal få en kortmappe, der det er gravert inn "Verdens beste pappa" på.... Gleder meg til å gi ham den Og et fint kort, der jeg takker for alt han har gjort for meg disse 9 mnd... Han har vært fantastisk!
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Ikke noe stort, men har finni en kopp som det står verdens beste pappa på, og noen kloke ord under. Syntes den var fin jeg:)
sjara Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har kjøpt en bok som som heter noe a la "pappa kan alt", som går ut på det pappan kan lære barnet de neste årene. Alt fra leker ute til praten om blomstene og biene. Forfatter er per asbjørn risnes jr. Han skriver veldig morsomt og fra en fars ståsted. Samboeren min har i hvert fall likt boken "verdens beste pappa" veldig godt...
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Min kjære skal få klokke. Han har sett på en klokke han virkelig ønsker seg, så jeg skal snart ut på shopping :-)
Makko med to små gutter Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Har vært på polet i dag å bestilt en whiskey fra bestillingsutvalget... "pappaboken" er sikkert ikke så dumt det heller...
Lucky Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Så snille dere er da... Jeg tenker at de får alt gratis jeg. De slipper å gå igjennom et langt svangerskap, som ender med fødsel, og å slite med hormoner og alt mulig greier. Jeg har håpet på en liten oppmerksomhet fra han når alt er over, kanskje en liten rose eller no. Hehe høres jo ut som den bitchen. Dere er så omtenksom med flotte gaveideer, og jeg sitter bare å håper at jeg får noe. Men jeg synes vi nybakte mødre fortjener all den oppmerksomheten vi kan få fra dem Men du har helt rett, hvis de har vært flink å ta hensyn til deg og sørget for at du har hatt det topp igjennom hele svangerskapet fortjener de å bli satt pris på de også. Synes de koppene du kan lage på fotoknudsen og lignende med bilde av baby og pappa, og gjerne tekst som "nybakt pappa", "verdens beste pappa" er koselige.
Sofie-79 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2008 Takker for alle de gode tipsene dere har gitt meg. Jeg skal definitivt sjekke ut den boken "verdens beste pappa". Den hørtes bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå