Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som spyr her inne?

har begynt å spy hver dag jeg.. noen som vet hva som får dette til å gå vekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en runde på morningen;-) cluet er å ikke stå opp for fort, ta det litt med ro, få i deg noe fiberrikt så tidlig som mulig, da binder du kvalmen en del... ellers er det bare å holde ut, det går som regel over etter noen uker;-)

Skrevet

Ok, skal teste dette=D takk for rådet!

Ja får håpe det forsvinner ja..

Skrevet

Jeg kasta opp opptil 4 ganger hver dag fra uke 6 til uke 12 jeg... Mitt tips er å passe på at det ikke blir for lenge mellom måltidene, spis ei kjeks eller noe slik at magen ikke er tom! Da er det værre å kaste opp + at det blir værre å holde på maten når du spiser igjen hvis magen er helt tom... Spis det du har lyst på, men spis litt sakte! Ikke drikk altfor mye av gangen, da ble iallefall jeg fryktelig kvalm! Litt raspet eple er godt for magen din, og går kanskje an å holde på! I tillegg, blir det for ille så ring legen eller dra på sykehuset! Jeg har vært innlagt to ganger, og det blir faktisk litt bedre etterpå - samtidig som man blir litt tryggere på at babyen har det bra der inne :) Andre mattips som jeg klarte å holde på, iallefall innemellom: raspet gulrot med banan yoghurt (høres rart ut, men...) skorpa kavring med smør eller brunost, gullsprø med eller uten smør, sjokolademelk og frukt i småbiter... Masse lykketil :) Det går faktisk over etterhvert, blir iallefall bedre :)

Skrevet

Oida.. kan det være noge gale med babyen, når jeg spyr? ble litt bekymret nå...

Skal prøve forslagene dine også =D ikke noe godt å spy =(......

Skrevet

Neida, det er helt sikkert ikke noe galt med babyen din! Det blir heller sagt at, de mødrene som spyr i starten av svangerskapet får friske barn.

Og skulle du spy så mye at du ikke greier å ta inn mat og drikke, så er deg det går utover og ikke barnet.

Så tenk på deg selv, og pass på at du får det du trenger for å komme deg gjennom de første ukene i svangerskapet.

Spydde masse med de to første, men har greidd meg ganske bra denne gangen.

Lykke til og hold ut!

Skrevet

okiii =D

får håpe at det går vekk snart.. =) var redd det gikk utover babyen min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...