Hege Veronica Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 har veldig vondt nedres i bekkenet, det kommer og går men ganske tett. Har ringt føden men det var så fullt så de ba meg vente for å se om det ble rier... jeg blir litt usikker for dette er første gangen. Men det føles som det skikkelig strammes til nederst i bekkenet i ettmin + så går det overfør det kommer igjen. Veldig ubehagelig. Må magen bli hard under riene?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg mener at man bare vet det når det er i gang. Jeg ble satt i gang, så har aldri kommet i gang naturlig, men bare visste det når første rie kom. Magen min ble i hvert fall hard under riene, men ikke helt sikker på hva som er vanlig. Masse lykke til i hvert fall. Kanskje du bir mamma i helga : )
Hege Veronica Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 takk for svar. Det eneste jeg vet er at de tikke er som vanlige kynnere for det har jeg hatt så lenge siden uke 20. Jeg er 35+2 idag så hadde tenkt lille snuppa skulle vente ett par uker til men vi får se. ubehaget kommer alt fra 3min til 6 min imellom, men smertene er ikke verre enn at jeg holder dem ut, får se om jeg ringer føden igjen om ei stund.
endelig mamma t 2 :) Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Magen blir hard ved rier ja.. Når man har rier trekker livmoren seg kraftig sammen, og magen blir steinhard. Hos noen ser man at magen formelig strutter ut, og blir spiss foran under rien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå