Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min heter David, jeg var 22 da han ble født (om det har noe å si :P ) ;)

Skrevet

Kasper heter vår lille prins

:)

Skrevet

min lille prinsesse heter Felicia. neste barn så har jeg tenkt på til jente: Anéa, Sofie, Emilia, mathea, Hanna

gutt: Filip, Felix, alexander, nicolai, kasper, tim, leander. martheo, leon

Skrevet

jeg var 19 når tulla ble født, og hun heter Liva-Bethina, Liva er oppkalling fra tippoldemoren sin, Bethina er yndlingsnavnet til pappaen ( og nå selvfølgelig mitt også:)

Skrevet

Amalie og Alexandra

Skrevet

Gutten min heter Mathias :) Gutten i magen skal hete Adrian, tror jeg! :)

Skrevet

Min sønn heter Jonathan. Får jeg flere gutter er navn jeg har tenkt på Leon, Elias, henrik, Magnus eller Gabriell

Jente navn : Live eller Aurora

Skrevet

jeg er 22år, har en gutt som heter Tony som er nesten 1år og en jente på 2år som heter Sara

Skrevet

Min gutt heter Leo Marinius

hu lille i magen heter Mali Oline Bruker bare første fornavn på gutten og jenta kommer vi til å gjøre det samme med, andre fornavn er oppkalling på dem begge to:)

Skrevet

Mitt barn heter Lina Marie,gammelt, tradisjonelt og godt navn.. Passer til både baby og en gammel dame:)

• 1 måned senere...
Skrevet

MI snuppa hete Mathilde-Nikoline..

Oppkaldt etter oldermor *2

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

Jenta mi heter Anniken.

Skrevet

Jenta mi heter Emine, og han som kommer i desember skal nok hete Eliot eller Mateus.

Skrevet

torbjørn:) Hadda han blitt en jente hadde det blitt margaret etter oldemor men han ble oppklalt etter tipp oldefar

Skrevet

veslejenten heter Emily Jeanette.. tenkte også på Jessica.. vist vi noen gang får en gutt skal han hete Antonio

Skrevet

Ava Matea her min nydelighet :) Vi planlegger Gustav Emìl, Abel, Noel eller Ella, Natalie eller Lilly til neste jente/gutt :-)

Skrevet

Hun heter Martine. Blir det et barn til blir det Ingeborg eller Haakon (eller Håkon). Det har nå _jeg_ bestemt! :)

Skrevet

min lille prins heter William Johan:)

oldefaren hadde johan til mellomnavn å vi ville oppkalle så:)

Vi tenkte en del på Liam men pappan likte william best så da ble det det!! Hadde det blitt jente så hadde vi valgt Angelica å muligens et navn til:)

Skrevet

Mine heter: Madelen, Malin Og Mina

viss eg nån gang får en gutt skal han hete Trym :)

å viss eg får ei til jente ska ho hete Leah :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...