Gå til innhold

Usj! For noe dritt..! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne uka på jobb var ikke mye grei.. Øverste sjef driver og hakker på meg føler jeg. Hisser seg opp for småting som man har lov til å glemme. Merker jeg tar meg skikkelig nær av det, pga. dårlig søvn og vond magefølelse. Har aldri grudd meg for å gå på jobb før, men det gjør jeg av og til nå, det er ganske pyton! I natt sov jeg kun 2 timer pga. min grubling og spekulering..Dette blir nok ikke en jobb jeg går tilbake til etter permisjon. Godt jeg har 2 jobber så jeg har noe inntekt hvis jeg ikke skulle finne noe annet med en gang.. Stortrives i hvertfall på den andre jobben, og er glad at ting er skikkelig i orden der;) Godt at ikke alle sjefer er like sier jeg bare! Tror det må være noe med at jeg skal ut i permisjon om noen mnd. for pluttselig var alt bare dritt.. Han har rykte på seg for å være slik, men skal nok holde ut til i midten av septmeber, så er det over og ut og goodbye.. Lar meg ikke knekke.

Andre som har det slik? Mulig jeg er altfor hormonell, men har ikke hatt en så vond magefølelese på lenge, og den er ikke bra å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...