Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Noen som har (hatt) det? En uke etter ferdig mens, og det føles som jeg skal ha mensen igjen hele tiden. Kjenner det nederst i magen/underlivet og nederst i korsryggen. Vart i en uke nå :-( Også veldig kvalm, men vet ikke om det har noen sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Mange ganger. Det er eggløsningen du kjenner.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Men så kort etter mensen? Og i en hel uke? Kjenner ikke syklusen min så godt lenger, har fått et barm og tatt ut hormonspiralen for en stund siden, og med den hadde jeg ikke mens.... Kan ikke huske at jeg hadde det slik før.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Dytter litt, jeg. Er det virkelig normal for el å oppføre seg slik? Fint hvis noen gidder legge på skravle...
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg kan faktisk ha vondt i mage/rigg i opptil 5-6 dager i forbindelse med el. Kjenner mer til el-smerter enn til mens smerter nå pussig nok.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 hmmm, er liksom ikke vant til å være så plaget under el - og i så mange dager. Orker ikke gjøre noe som er mildt fysisk anstrengende engang. Pleier heller ikke å være kvalm, men det KAN jo være noe annet som tilfeldigvis kom samtidig... Isj :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå