Gå til innhold

gjør jeg feil??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og bf har nå flyttet fra hverandre(bor på hver vår side av byen), og avtalt å ha barna en uke hver..

er dette feil for en på3mnd (bruker kun flaske)

vil liksom gjøre alle til lags..

har også en på 17mnd som har samme ordningen (en uke hos hver)...

 

kan noen også ligge ut på skravle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper du tuller? Ellers bør du lære litt om små barn, tilknytning og søke råd hos profesjonelle.

Skrevet

jeg hadde ikke sendt min 3 måneder gamle baby vekk en hel uke nei !

men det der er opp til hver og en.

gjør det du føler er riktig

Skrevet

En kompis av meg har denne ordningen, annehver uke hos hver.

De er fornøyde for de får begge ha barna mest mulig, og barna er fornøyde for de får være like mye hos begge to.

De er riktignok litt eldre, men lar det seg gjøre i skolealder bør det gå fint tidligere også.

Regner med han er i stand til å ta vare på barnet alene ;)

Skrevet

Så barna skal ikke få tilknytning til far?

Skrevet

Ja, men mulig det er litt tidlig første året da.

Skrevet

Les litt om emnet før du kommer med kvasisvar.

 

Babyer har ikke godt av å være borte fra den han/hun anser som hovedomsorgsperson lenge av gangen. Om dette er mor eller far spiller ingen rolle. Men en uke hos hver vil bare skape problemer for en liten baby som aldri vil føle tilknytning noen steder.

Skrevet

HI her..

 

bf har sagt klart fra at om det ikke bli likt trekker han meg for retten, vil liksom unngå den da..

 

vil jo ikke nekte bf å se minsten...

 

 

kunne noen lagt på skravle også???

Skrevet

Profesjonelle anbefaler å vente med slike ordninger til barnet er over året.

Skrevet

Trekker han deg for retten vil det ende med at han bare får se barnet noen timer i uka pga alder, så la ham gjøre det.

 

Barnets behov burde vel stå i senter her?!

Skrevet

Jeg vet ingenting om emnet, derfor spurte jeg.

Skrevet

Vel, da anbefaler jeg deg å svare han som de har nevnt over, at dette ikke kan skje før barnet er ett år. Deretter bør du gå med på en slik ordning, synes jeg. Da begge foreldrene er viktige, selv om det er hardt å måtte gi fra seg tid.

Skrevet

retten trenger du ikke være redd for.. den runden vinner ikke han uansett..

så bare slapp helt av på den.

 

 

Skrevet

var jo ikke sånn dette skulle bli..

men sånn ble det da..

Nå krangler han på allt, vet jeg vinner om vi ender i retten, men er ikke det det går på, vil jo at barna skal ha faren like mye som de har meg (om dere skjønner..)

det perfekte hadde jo vært om vi klart eå bo sammen, men det gikk ikke lengre.

Vondt i magen da jeg leverte barna, men de kommer heldigvis hjem i dag..

 

 

 

HI

Skrevet

kunne noen lagt på skravle også???

Skrevet

Har lagt ut på skravle for deg.

 

Kan bare svare for meg selv, ville ikke gått med på en 50/50 deling av barn under ett år. Og tror som de over her at bf ikke vil komme langt i en rettsak med den.

 

Håper dere finner et bra samarbeid for barnets beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...