Gå til innhold

Det er slitsomt å

Anbefalte innlegg

Skrevet

FLYTTE, gitt!! :) hehe

I morgen flytter vi, og leiligheten er et eneste stort kaos med kasser og søppelsekker over alt.

Har vasket vinduer nå, og det er tydeligvis ikke den beste aktiviteten man bør bedrive når man har bekkenløsning... *auuuuu* jaja, sånn går nå dagan=p Skal bli godt å komme i hus ja!! :D Til uka er det bare å sette i gang med oppussing av det ene og det andre :) hehe jeg har rommet til eldstemann som et prosjekt fremover.. gleder meg til å begynne=) Masse maling som skal til overalt i huset,men går vel rimelig fort tenker jeg når man først har kommet i gang =)

Magen har eksplodert de to siste dagene! helt merkelig..hehe men gud så herlig da=)=) Pjokken vår sparker og er helt vill der inne stort sett hele tiden.. Han har i de 4 siste nettene vekket meg i to-tiden om natten med sprellene sine..hiihi :) Er 22+0 i dag,altså i min 23. uke :) Tiden flyyyyr! Blir nesten skremt.. =p

jepjep, det var min oppdatering :) Blir sikkert ikke å se her inne på noen dager eller til og med uker.. :) hehe

GOD SOMMER jenter =)=) så får vi håpe at sola og sommeren kommer til kalde Norge snart,sånn at vi kan bli litt brune og strutte litt med magene våre;D

Sommerklem fra meg ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arti å flytte da =D Og å pusse opp =) Kos dåkker masse m nytt hjem og alt på stell etterhvert. Ikke slit dæ ut for da vil du ikke bli kvitt den bekkenløsninga så fort....slit enda m min etter snart 10 år!!! vente no nr 3 og har bestilt fysikalsk behandling så fort som bare mulig !!

Sommerklæm fra nord =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...