Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Min kjære besto fagprøven i dag, med glans!! Ååå, det er så deilig å ha den bekymringen ute av verden:) Nå har begge to ferie i 3 uker, og vi skal bare nyyyyyyte solen(kremt, les; regn i bergen ja) og slappe av:) ÅÅ, er så lykkelig nå!!!
lille spira Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Så deilig! Jeg får svar på min til mandag - skal bli deilig å ha det ute av verden gitt Nyt ferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå