Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hei. Jeg er 17 år og gravid, er og under barnevernet. For tiden har jeg ingen kurator, (saksbehandler) siden ting har gått så bra med meg de siste årene. Men det jeg lurer på: når jeg har fått barnet (er da 18år) kan bv plutselig finne ut at de skal ta baret fra meg? Er i et stabilt forhold, vi har bodd sammen i over 1år. Så de har vel ingen grunn, men er jo ikke måte på hva bv kan finne på:/ Noen som har opplevd eller vært i samme situasjon? Hørte og noen her inne skrev om at man hadde rett til mer penger om man var under bv, er dette sant?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 vet ikke helt hvordan det fungerer.. men er ikke det sånn at du kan velge om du vil være under de til du er 18 eller 23... jeg har en vennine,som var under de,hun sa fra seg det når hun var 18år,og hun har nå ungen fremdeles.. jeg ville heller ha,valgt meg vekk fra bv.og hatt mindre penger,enn og ha vært der og fått mer... om det er tilfelle du får mer penger da.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Man får IKKE mer penger av å være under bv, var det selv da jeg fikk barn. Kjenner flere som har vert de, å ingen har fått mer penger av den grunn. Bv kan ikke komme å ta ditt barn uten at det er noe "galt". De må jo ha en god grunn til å ta fra noen barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå