BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Noen som har sett den? Jeg lasta den ned her om dagen, og synes den var ganske bra. Veldig amerikansk, og lite aa gjoere med forholdene hjemme i Norge, men spennede likevel. Vil i saa fall anbefale den, om saa for tidsfordrivet sin del. Den heter "The business of being born" med Ricky Lake da. Tar for seg hjemmefoedsler og kommer med spennende fakta om forholdene rundt svangerskap og foedsler i USA. Enjoy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå