Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 jeg fikk sånn mensmurring i går vid 18 tiden og de fortsatte ut over kvällen og jeg har haft kynner hele natten og haft veldigt vondt, har ikke sovit noe pga.dissa kynnerne. nå har de blitt litt bedre men har fortsatt litt mensmurring. Jeg trodde seriøst at noe var igang i natt men de verker som jeg har mindre kynner nå. er dette vanligt eller? for tror ikke jeg klarer dette så mangen ganger til=( var dette kynner eller kunde de ha vært rier? er så sliten=(
Julibebii Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Kjenner meg igjen. har hatt mange slike netter i de to siste ukene. I natt var jeg også sikker på at noe skulle det skje...,men neida. Er så sliten og trøtt i dag. Ønsker bare å få det overstått og få jenta mi i armene.
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 ja de er helt grusomt,skjønner ikke va som gjør så ont? jeg er jo bare 33+1 så han kan gott vara der et tag til men jeg er bare så sinnsykt sliten. Har vondt og er trøtt hela tiden=(
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 noen andre som har svar til meg?
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 ingen som kan svare meg på dette?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Jeg kan nok egentlig ikke svare deg, men siden du er så kort på vei så ville jeg kanskje ringt føden og hørt med dem om det er noe du eler dem kan gjøre? Du skal tross alt gå 6-7 uker til om du går til termin, og er ikke tjent med å ha det sånn såå lenge. Da blir du jo helt utslitt...
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 ja for jeg vet ikke om de var kynner eller rier for de gjorde vondt og de va veldigt harde,de var regelmessige og men jeg har ikke haft så mye idag på dagen men har mensverk hela tiden. Kan de vara rier? syns de er rart at jeg ikke har de lengre. For de var mer vonde og intensive en kynnere men de forsvant jo sen så kan de vart rier då? er litt usikker på dette.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har aldri hatt rier, men ganske harde kynnere som også setter seg litt i ryggen. Jeg ville ringt føden og spurt om å komme inn for en sjekk. De kan jo se om vondtene dine har hatt noen effekt og kan også registrere om du har noen sammentrekninger i livmoren nå som kan minne om rier. Maserier og rier kan visst gi seg etter en stund for så å komme tilbake igjen, men jeg tror nok det bare er føden som kan svare deg på det du lurer på. Jeg vet ikke hvor du skal føde, men jeg har ringt Ullevål et par-tre ganger de siste ukene og de er veldig behjelpelige og hyggelige der i alle fall
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 ja jeg tror jeg venter til i morgen og ser hvordan jeg føler meg. for viss jeg har de like vondt i natt så ringer jeg i morgon. Takk for svar=)
Thumper Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Jeg hadde en sånn vond dag i går jeg også, skikkelig mageknip, følte jeg var kvalm og uvel og følte at jeg egentlig ville kaste opp... Var redd det var noe jeg hadde spist, men tror ikke det. Fikk tips fra ei venninne som fødte 7 uker fortidlig med sin eldste at det var sånn d begynte med henne, så jeg pakket bagen i tilfelle. Men jeg er i uke 36 + 2 så jeg var ikke så engstelig, tenkte mer at skjer det, så skjer det... men du som har såpass igjen bør nok ringe å bare høre for å berolige deg selv om at alt er bra, så du slipper å tenke på det. I tillegg hadde jeg voksesmerter i lårene og skikkelig stikkinger i begge lyskene, i tillegg til bekkenløsning er det ikke særlig godt nei, og i dag er jeg utrolig trøtt og sliten merker jeg... Jeg også trodde kanskje noe var i gang da, men det er sikkert "normalt" og trenger ikke bety noe, men bare ring du, så er du sikker God bedring!!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 ja jeg følte meg som deg uvell og litt kvalm og samme med stikking i lyskene og låren....sinnsykt ubehageligt. får se hvordan de går i natt. takk så mye for ditt svar=)
Thumper Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Bare hyggelig!! Det er godt å vite at man ikke er alene + at "det er er lov å klage, ikke alt trenger å være rosenrødt selv med stor mage ;)" Dette sa ei venninne til meg tidlig i svangerskapet og det var godt å høre Vi vil jo ikke være noen sutrekopper, men er lov å gi beskjed når noe ikke er som det skal, og betyggende å høre at andre har det på samme måte
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 ja de er godt å ha noen å snakke med ibland som skjønner hvordan man har det, for de er ikke alltid like lett for samboern å skjønne hvor sliten man faktiskt er.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå