Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Skulle ikke du teste i dag? Hva ble resultatet?
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Den ble nok negativ :-( Tok den der CB digital... Nå må jeg vel bare vente til TR kommer.. Kanskje den kommer snart nå som tankene roer seg ned :-)
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Tror du det? :-/ Blir jo helt ifra meg når testen er negativ! Hmm.. Om jeg isåfall er gravid så er jeg iallefall bare 3 uker på vei.. Nei, tror jeg mistet håpet nå på den testen.. Hvordan går det med deg da? :-)
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 En uke til IKM, og er jo selvfølgielig inbilt gravid!!! He he klarer ikke la være å kjenne etter alle symptomer!! Blir gal av dette styret, som om hjernen ikke klarer å fokusere på noe annet!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 hehe jeg og var vel innbilt gravid så og si.. Legger jo merke til hver miiinste detalje hehe! Huff.. Sant og selv om testen var negativ, så når folk her inne sier at de ikke testet positiv før i uke 7 og sånn så er jo det på an igjen haha! Jiiises :-) Neida, jeg har gitt opp håpet.. Får bare vente på denne Tr'n... Lykke til med deg da :-D Får håpe det er noe der.. :-D
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2008 Ja jeg håper jo seff det å. Men enten så kommer tr og du kan prøve igjen neste mnd, eller så kommer hu ikke og du får positiv test senere!!!!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Hehe håper på det siste du nevnte der ;-) men har bestemt meg for å slappe mer av og ikke henge meg så mye opp i symtpomer osv :-) Tror det er best.. Hehe! Får håpe det klaffer med deg da
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2008 Jo takk, hvis du finner en metode til å glemme symptomer o.l. så fortell meh om den a!!!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Hehe tror ikke jeg kommer til å finne en metode på det.. Men etter jeg fikk negativ på testen i dag har jeg ikke tenkt så mye på det som før, pga jeg ga opp håpet litt da.. men i kveld la jeg faktisk merke til at jeg fikk smerter i korsryggen.. Har enda ikke fått noe tegn til mensen, så jeg vet ikke helt.. Tør ikke ta flere tester :-P venter heller til om det kommer noen flere ordentlige symptomer :-) Nå er det kveld for meg.. :-D Natta :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå